Діти на домашньому навчанні не повинні бути ізольованими - психолог
У Києві більше 10 тис учнів не ходять до традиційних шкіл і навчаються вдома.
"Навчання y школі та домашні завдання забирали y доньки дуже багато енергії і сил. Катастрофічно не вистачало часу на позашкільне життя. А захоплень у Софії було дуже багато: верхова їзда, малювання, кунг-фу, гітара, театральна студія. Не було часу почитати книгу чи сходити в кіно. Тому ми вирішили перевести дитину на заочну форму навчання. Софія навчається вдома уже два роки – з шостого класу", - розповідає Gazeta.ua киянка Тетяна Саніна.
Навчання вдома дозволяє підлаштувати розклад дня "під себе". "Зараз основою графіку є позашкільні заняття доньки. Тобто спочатку пишемо графік її театрального гуртка, кунг-фу, гітари, верхової їзди, журналістської студії, розмовної англійської, а потім між цими заняттями вписуємо навчання", - каже пані Тетяна.
За словами жінки, важливо, щоб навчання вдома не обмежувало дитину в спілкуванні з однолітками.
"У домашньому навчанні втрачається компонент соціалізації дитини. Він припадає саме на шкільний вік. Тому важливо, щоб дитина відвідувала різні гуртки та секції. Важливе перебування у колективі, спілкування з однолітками. Підлітковий вік – синтетичний період для налагодження комунікації.
Так, діти на домашньому навчанні не повинні бути ізольованими, - розповідає Gazeta.ua психолог Ірина Губеладзе. – В інакшому випадку, вони не будуть підготовлені до дорослого життя. Дитина не знатиме, як вирішувати конфлікти, як вести себе y незручній ситуації чи знаходити компроміс. Це призведе до соціальних проблем y плані комунікації"
Так, діти на домашньому навчанні не повинні бути ізольованими, - розповідає Gazeta.ua психолог Ірина Губеладзе. – В інакшому випадку, вони не будуть підготовлені до дорослого життя. Дитина не знатиме, як вирішувати конфлікти, як вести себе y незручній ситуації чи знаходити компроміс. Це призведе до соціальних проблем y плані комунікації"
Джерело: http://gazeta.ua
