Header Ads

Смертельна небезпека українських потягів ВІДЕО


Будь-який механік і машиніст підтвердить: така халатність матиме фатальні наслідки

Ще на початку року колишній очільник Укрзалізниці Войцех Балчун запевняв: нових потягів закупили достатньо, транспортний склад замінять і "реформа стартувала". Те, що вагони були польськими і м'яко кажучи б/у, про це змовчали. Але, як виявилося, головна небезпека для життя пасажирів крилася не в цьому.

Про це йдеться у розслідуванні Bihus.info.

Вимоги до якості скріплень, що утримують залізничні колії – ось де ховається головна корупційна складова. Ще п'ять років тому, якщо вірити документам, їх зменшили: тобто, автоматично понизили безпеку послуг перевізника. Підтвердив це і виконуючий обов'язки головного інженера Володимир Чемеринський: нові правила дозволяли послабити якість клем, що притискають рейки до шпал на 10% слабше (автоматично зробили їх гірше на 25 кілоньютонів, - ред.).


Ніхто не звернув раніше уваги цікаву деталь: сталося це за рік після падіння якості у постачальника-монополіста: Корпорації КРТ (власність нардепів від БПП Ярослава та Богдана Дубневичів). 

Шість років тому обов'язкові норми там впали від 25 кН до 15-17 кН, тому практично половина деталей деформувалися від тривалого використання.

Браковану продукцію замінили, але норми так і не завищили до загальноприйнятих стандартів. Тендер на закупівлю чергових партій оголосили вже у 2015 році і нібито все "пішло за планом", проте вже через рік детективи НАБУ довели протилежне: нові кріплення знову ж таки на 10% нижче, ніж зазначені у документації.

Кріплення рейок до шпал (це підтвердить вам будь-який механік та машиніст залізниці) – не менш важливий аспект, ніж технічний стан вагонів. Адже навіть мінімальний проміжок між ними загрожує смертельними наслідками.




Джерело: https://znaj.ua


На платформі Blogger.